Varukorg
Antal biljetter: 0
Summa: 0 SEK
 
 

Välkommen till kundservice

Frågor avseende evenemanget såsom tider, priser mm skall ske till arrangören.

Vid frågor angående hur man köper en webbiljett så läs hjälptexterna som guidar dig igenom bokningen och köpet. Vid andra frågor så läs igenom vanliga frågor och svar nedan, skulle Er frågeställning inte finnas med i listan så skicka gärna en fråga till supporten.


VIKTIGT ! Ange datum och klockslag då Ni gjorde Er bokning, datum och tid för den bokade föreställningen samt gärna Ert namn och telefonnummer så vi kan kontakta Er om det skulle behövas. Har Ni glömt lösenord eller användarnamn, "Klicka här"

Vid funderingar om vilka biljetter ni har bokat eller om ni vill se era biljetter igen kan ni logga in via "mina sidor". Genom att logga in på "mina sidor" kan man som användare se de bokningar och köp av biljetter som man gjort. Man kan skriva ut sina biljetter, och även skicka dem till den registrerade e-mail adressen.

Vanliga frågor och svar:

Fråga: Jag har bokat och köpt biljetter men blivit sjuk ?
Svar: Normalt sett så återlöses ej köpt biljett. Vi på Webbiljett.se kan ej ansvara för att köpt biljett återlöses av ansvarig anläggning. För fler frågor angående detta hänvisar vi till anläggningen

Fråga: Det står att mina biljetter redan är betalda, men inga biljetter har skickats till min epostadress eller några pengar har dragits. Vad kan jag göra?
Svar: Prova att utföra följande:
  • Klicka på "Visa varukorg".
  • Klicka på "Töm varukorgen".
  • Lägg tillbaka platserna i varukorgen.
  • Slutför köpet på nytt.


Fråga: Mitt köp blev avbrutet, hur kan jag få mina biljetter?
Svar: Har Ni fullföljt alla stegen och fått upp sista sidan som anger att Ni lyckats och att Era biljetter skickats till Er mailadress, så kan det hända att Ni får besked om att tidsgränsen har överskridits. Det finns en tidsgräns av säkerhetsskäl som gör att man inte kan lämna/glömma webbläsaren i inloggat läge på boknings-sidorna så att obehöriga inte kommer åt Era betalade biljetter. Av detta skäl kan det hända att tidsgränsen överskrids precis i det ögonblick som Ni bestämmer Er för att skriva ut biljetterna. Biljetterna mailas alltid till Er registrerade mailadress samt att Ni som registrerad kund så kan Ni logga in på "mina sidor" och där se sina biljetter. Man kan även skriva ut sina inköpta biljetter, och även ”skicka om” dem till den registrerade E-mail adressen.

Fråga: Mailet med biljetterna har inte kommit ?
Svar: Det kan vara så att ni av misstag har angivet fel mailadress (felstavning mm). Samt att vissa mail-leverantörer kan ta lite längre tid att leverera mailet. Som kund kan man alltid logga in på "mina sidor" för att se de biljetter man köpt. Man kan även skriva ut sina inköpta biljetter, och även ”skicka om” dem till den registrerade E-mail adressen.

Fråga: Biljetterna kommer inte i med mailet till mig?
Svar: Vissa antivirus program kan blockera mail med bifogade filer och vissa mail leverantörer kan ta lite längre tid att leverera mailet. Som kund kan man alltid logga in på "mina sidor" för att se biljetter.

Fråga: Jag försöker betala med E-kort från Swedbank men det fungerar inte, vad gör jag för fel?
Svar: Prova att lägga in ett större belopp på ditt E-kort än vad köpet är på. Detta kan behövas då kortet kontrolleras två gånger vid köptillfället.

En tjänst av webbiljett.se